Poniżej przedstawiamy schemat typowej interwencji:
1. Klient zgłasza problem telefonicznie,e-mailem lub za pomocą systemu zgłoszeń.
2. Natychmiast po otrzymaniu zgłoszenia, kontaktujemy się z klientem.
3. Łączymy się zdalnie z komputerem klienta (za pomocą VPN+VNC) i rozwiązujemy problem
(98% usterek jesteśmy w stanie naprawić zdalnie)
4. W przypadku, jeśli problemu nie można rozwiązać zdalnie, natychmiast
wysyłany jest fachowiec, który naprawia usterkę w siedzibie klienta.
Całość interwencji zdalnej zazwyczaj nie trwa dłużej niż 5-10min.
Najczęstrze pytania:
Jak zgłaszam problem?
W zależności od stopnia pilności problemu telefonicznie, mailem lub przez naszą stronę http://support.s2group.pl
Łączycie się z moimi komputerami w biurze, czy jest to bezpieczne?
Takie połączenie nie niesie ze sobą żadnego niebezpieczeństwa, odbywa się to przez kodowany protokół VPN. Tworzony jest kodowany tunel, między firmą outsourcingową, a firmą klienta za pośrednictwewm którego są wymieniane wszystkie dane.
Co to jest VPN,VNC?
VPN - Virtual Private Network, jest to protokół tworzący bezpośredni kodowany tunel między naszą siecią, a siecią klienta. Wszystkie dane są kodowane i w ten sposób zabezpieczone przed podsłuchem.
VNC - Virtual Network Computing - jest to specjalne narzędzie do zdalnego zarządzania komputerem.
akaozae4a