s2Group.pl - obsługa informatyczna firm, sieci, serwery, projektowanie stron www, hosting, szkolenia - Białystok, Podlaskie
Jak to działa?

Poniżej przedstawiamy schemat typowej interwencji:

1. Klient zgłasza problem telefonicznie,e-mailem lub za pomocą systemu zgłoszeń.
2. Natychmiast po otrzymaniu zgłoszenia, kontaktujemy się z klientem.
3. Łączymy się zdalnie z komputerem klienta (za pomocą VPN+VNC) i rozwiązujemy problem
(98% usterek jesteśmy w stanie naprawić zdalnie)

4. W przypadku, jeśli problemu nie można rozwiązać zdalnie, natychmiast
wysyłany jest fachowiec, który naprawia usterkę w siedzibie klienta.

Całość interwencji zdalnej zazwyczaj nie trwa dłużej niż 5-10min.


Najczęstrze pytania:

Jak zgłaszam problem?
W zależności od stopnia pilności problemu telefonicznie, mailem lub przez naszą stronę http://support.s2group.pl

Łączycie się z moimi komputerami w biurze, czy jest to bezpieczne?
Takie połączenie nie niesie ze sobą żadnego niebezpieczeństwa, odbywa się to przez kodowany protokół VPN. Tworzony jest kodowany tunel, między firmą outsourcingową, a firmą klienta za pośrednictwewm którego są wymieniane wszystkie dane.

Co to jest VPN,VNC?
VPN - Virtual Private Network, jest to protokół tworzący bezpośredni kodowany tunel między naszą siecią, a siecią klienta. Wszystkie dane są kodowane i w ten sposób zabezpieczone przed podsłuchem.
VNC - Virtual Network Computing - jest to specjalne narzędzie do zdalnego zarządzania komputerem.

 

(c) 2009-2020 PPUH s2Group.pl e-mail: biuro@s2group.pl WWW: www.s2Group.pl

akaozae4a